morlu_baby 21,5 aylık. O kadar diş miş hiçbirinde ateş olmadı. Ateş yüzü görmemişti. Bir gördük, Pir gördük hep beraber. Ömrümden ömür gitti. 40 dereceyi gördük. Hastaneye gittik gece yarısı. Çocuk kaynıyor. Antibiyotik ve ateş düşürücü verdiler. İlaç kullanma taraftarı değilim normalde ama o haline dayanamadım. Bugün 3. Günü. Ateşi düştü. Hırıltısı az biraz daha var. Allah şifa versin bütün kuzucuklarımıza 🙏