Burhanaltintop Tavsiyeleriniz önerileriniz var mı en onemlisi de bu atak bitince eski uysal hallerine döner mi?
nurervaras Burhanaltintop sabır sabır sabır başka bir türlü geçmiyor sabırla birlikte bol bol ilgi ve sevgi
Ofiser Burhanaltintop Vallaha her bebekte olmuyor canım benim Bebeğimde hiç sorun olmadı desem yeridir hatta uykusu düzene girdi gece 12 de yatardı şimdi 8-8,5 da yatıyor gece 😊
Tuba_01 Harikamm 4. Ay atağında ne oluyor diğer ataklardan fark olarak acaba 2 gün oldu 4 e girdik şimdilik normal ilerliyor sadece maşallah fazla oyun istiyor oynayınca neşesi yerin de
Harikamm Tuba_01 daha zor geçiyor meme reddi uykusuzluk huzursuzluk bize zor geçti genelde herkes 4. ayın zor geçtiğini söyler
Nisa6701 Bu atagıda bu yıl duydum ben 6yıl once dogum yaptım ataktan haberım yoktu🙈hersey seyrınde gıdıodı sımdı acaba ataga gırecek mı bılmem ne stresını ıster ıstemez bebıslere yukluoruz ve korktugumuz basımıza mı gelıo acab dıe de dusunuyorum
Zhdsgn Valla benim bebeğim 4 aylık o atak midir diş mı gelio bilmem ama çok huysuz hep aglio miz miz oldu sakın bebek gitti huysuz geldi biberon almio meme de emio ayrı aglio 🤪 sankim ne oluo aynı meme aynı biberon sormayın çok zor gecio bu dönem