10 gün önce ikizlerim dogdu. Biri mama veya meme yerken sürekli boğuluyor. Bu sabah da aynı şeyi yaşadım daha çok tıkandı 5 sn falan kendine gelemedi çok korktum. Bu durumları yaşayan var mı neden oluyor alnını çekmek dışında ne gibi şeyler yapabilirim? 37 haftalık doğdular bu arada