Hanımlar merhaba , fikirlerinize ihtiyacım var çok kafam karışık çünkü 4 aylık oğlum var memurum en fazla 2 aya kadar ise başlamam gerekiyor 24/72 çalışıyorum ama 1 sene flan gündüz 5 gün gidicem süt iznine göre . Fakat bebeği hiç bırakasım gelmiyor kaynanama aslında güzel bakacağını biliyorum , kaynanam ve benim evim uzak iş yerim de bana uzak onlara 2 kat uzak .araba sürmeyi henüz bilmiyorum o yüzden ben bırakamam onlara . Onların her gün gelmesini istiyodum ben ama bugün kaynatam bana 15 gün siz bizde kalırsınız 15 gün biz de gibi bir laf söyledi beynimden vurulmuşa döndüm oğlum hatrina katlayabilirim böyle bir şeye ama eşimden soğurum onlardan iyice soğurum kendimi biliyorum dusunmek bile beni kötü etti . Bebek biraz büyüyünce nöbete geçicem onda bir şekilde hallederiz ama bebeğine başkasına baktıran anneler nasıl yapıyolar , ben ilk altı ay en fazla 2 de evde olcam sonra 3 sonra 6 diye gidiyor işte fakat kaynatam ben her gün getiremem kaynanamı dedi yatılı kalma işini düşünüyor ama ben hiç istemiyorum hiç böyle bir şey çünkü öğlen eve gelicem ne demek yatılı .. yanlış düşünüyorsam lütfen bana akıl verin 🥹🥹ve ne yapmalıyım çalışmasam tek maaşla çok zor geçiniz ev almak için para biriktiriyoruz ama oğlum diğer odadayken bile aklım onda kalıyor bazen diyorum ev hanımı olsaydım hiç böyle dertlerim olmazdı lütfen güzel fikirlerinize çok ihtiyacım var 🥹☺️