prensesin_annesii canım düşünüyorsan kendi kararın.
Bak benim ilk kızım o kadar çok sakin bir bebekti ki. Dedim ki bu sakinlikle ikinci çocukta olur beraber büyürler. Bunun 2 yaş sendromu var. İkisi bir olunca daha zor. İnan bana şuan rahata ereceksin uykusu düzene girecek. Yeniden hamile kalacaksın ve uykun sürekli bozulacak.
Memeden kesmek zorunda kalacaksın.
İlk kızım 2 yaşında aşırı değişti sakinlik gitti yerine daha farklı bir durum geldi. Bir yere çıkacaksan daha zahmetli hal aldı. Mesela büyüğü hergun parka çıkartırken daha zorlandım .
Gündüzleri yanında bir yardım edenin yoksa aile gibi daha zor oluyor. 2. Çocuk ilk 3 ay iyi sonra onunda skntilari başlıyor . Ağlama atak diş. Gerçekten her yönden düşün.