Bı on sene önce falan kullanmıştım 3 ay anca kullanabildim ilk zamanlar yatarken batma yaptı ona alıştım derken banyoda zor yıkadım diplerini sonra saçım uzayınca aşağıya doğru indi bakımı zor görüntüsü güzel ugrasabileceksen bir iki ay sonra aşağıya indiğinde gidip tekrar çıkartıp tekrar taktirabileceksen taktir ama cikartirlarken baya canım acimisti ve bir sürü saçım döküldü bir kafa kadar ağlamıştım ama onlar dökülmesi gereken saçlarımmis kaynaktan değilmiş güya öyle söylemislerdi