Ugrnidgok Annelerim dun tartisma basligi atmistim aptamil ar kullananlar var mi diye. Kullandim kusmadi hic. ama Anne sutunu alir almaz kusuyor. Doktorum Anne sutunu thickener ile karistir dedi aranizda boyle yapan var mi nasil yapiyosunuz
TheBaby Ugrnidgok Bunu burda 1 yıldır anlatıyorum. Anne sütünü vermeye ısrar edeeseniz bebek kusmaya devam eder. Sütünüzü sağın biberona koyun. İçine thickinerden üzerinde yazan ölçüye uyarak ekleyin. Mama katılaşacak. Ölçüye çok dikkat sütlaç gibi olur fazla koyarsanız. 1 numarada büyük biberon başlığı kullanırsanız bebek yorulmaz emerken. Çünkü katı mama biberondan zor akar
Ugrnidgok TheBaby 2aylik bebegim doktorum daha yeni onerdi. Daha once boyle biseyi huc duymamistim. Bilgilendirmeniz icin Tesekkur ederim
Ugrnidgok TheBaby bir set sormak istiyo run size. acabaa bu thickener Anne sutuyle veriyoruz ya mama yi da tekrar vermeli miyiz. Bana sadece O yeterli olmuyo dendi. Mamada verin diye
guller TheBaby doktorum bana 10 ml anne sütünü sağ için trickiner koy ama ölçüyü nkdr ayarlıyrcm bilemedim
TheBaby Ugrnidgok Mama ya Aptamil Ar mama alacaksınız. Ya da herhangi kullandığınız bir mamamın içine thickiner katarak mamayıda anne sütündeki gibi katılaştırıp vereceksiniz anne sütünüz yetersiz geliyorsa
guller guller banada öyle söyledi ama nekadar ayarlıycm bnde bilmiyorum bide günde kaç kere verin dedi Bana demedi bişe her emzirmeden sonra mı vericez bilemdim