15 mayıs doğum yaptım adet hiç görmedim 28 eylüle kadar randevu almıştım druma randevu beklerken 1 gün öncesinden adet oldum dra yazdım durumu anlatım gel bakalım dedi regl olunca daha iyi bakılır dedi gittim tahminim doğru çıktı pco olmuşum doğumdan sonra kilo mu aldın dedi bende aldım sonra verdim dedim gebeyken almadım çok ama doğumdan sonra şiştim sonra verdim 1 1.5 ay içinde ondan olmuş dedi ama bu geçer mi ? Sağ yumurtalıklarım çalışıyor sol taraf sıkıntıymış
Pco olan anneler neler yapıyorsunuz beslenme şekliniz nasıl ?