Kızım 3. aya girdi gunduzleri kucak istiyor almazsam ağlıyor. Gece gaz sancısndan uyumuyor çok geç saatte yatıyor 4 5 gibi. Ne zaman uykusu düzene girer gece uyur. Kucak istemesi ve gszida beni çok yordu. Artık bende hal kalmadı çok bitkinim.Anneler fikir verir misiniz😞😞