Ahsenseda yaptır her aşısını canım ben rotayı bile yaptırdım önemli hepsi ihmal etme o kadar çok hastalık ürüyor ki bu zamanda bebiş bu mikropları tanısın bağışıklık kazansın diye var aşılar 4.5 aylığız eksiksiz yaptırdım şimdiye kadar huzursuz oluyor ateş oluyor ama aşı ateşinden korkma deniyor zaten 37.1 oldumu calpol veriyorum hemen ve emziriyorum bol bol sütte ateşi söndürür 1 2 gün huzursuz olması normal