Merhaba hanımlar. Bu sabah sezaryen dikişimde sızlamayla kalktım. Neredeyse iki sene oldu doğm yapalı ama dikişlerim ilk günkü gibi duruyo iyileşmedi. Keloid diyolarmış burdan görmüştüm. Bu sabah hafif bi şişlik olmuş tam dikişimin üstünde parmak ucu kadar bi alanda. Sızlıyo değince. Neden olmuş olabilir enfeksiyon kapmış olabilir mi bilgisi olan varmı? Kadın doğmcuma mı gitmem gerekir bu durum için?