nihangktg Sezaryenden sonra eve geldim ve kötü şekilde ishal oldum. Millet kabız olur gaz çıkaramaz ben ishal olmuştum ve sürekli klozete gidip oturmak çok zordu. Kesinlikle üşütme üstüne bir şeyler giy ve haşlanmış patates, pirinç lapası tarzı şeyler ye. Ben de neden olduğunu anlayamadım karnımı üşütmüştüm ve çok kayısı hoşafı içmiştim ona bağlıyorum.