Frida
Ya yemediğinde de insan üzülüyor gerçekten..zaten annelikte bebeğin için endişeleneme ve üzüntü hat safhada ya mama yemedi niye acaba memeyi almıyor meme reddimi acaba ona üzül kakasını yapamıyor eyvah ona üzül yapsın diye totosunu bekle aşı oldu canı yandı ateşi çıktı kan aldılar ağladı... liste uzayıp gidiyor Rabbim daha büyük dertlerini göstermesin yavrularımızın bu halimize şükür üzüleceğiz tabii anayız işte napcan 😂😊
İnşallah geçicidir bu yaşadığımız benim kızımda 2 aydır aynı mamayı yiyor ama şimdi almıyor yaygara koparıyor dün gece uykusunda vermeyi denedim alacak mı merak ettim derin uykusundan uyandı resmen mızıklayarak mama olduğunu anlayınca ..mama değiştirip vereceğim bende bugün bakayım alacak mı sizinki onu da almadı bikaç gün sonra yine vermeyi deneyin olmazsa geçici bir durumdur söner belki bu hali..