Dört aylık bebeğim yaklaşık bir haftadır ne yaparsam alıyor uyumak asla istemiyor uyuycağım anda kendini kasarak alıyor normal gün içinde de gezdiriyorum alıyor oyun oynuyorum alıyor ne yaparsam yapayım asla susmuyor sürekli bağırıyor sürekli ağlıyor bu normal mi yaşayan var mı