Bebeğim 3 gün sonra 10 aylık olucak. Son 1 2 haftadır kafayı yemek üzereyim afedersiniz tuvalete bile bırakıpta gidemiyorum beraber gidiyoruz yapışık organ gibi birşey olduk 😂. Ben böyle birşey görmedim ya mama sandalyesine koyuyorum yemek yediricem sanarsınız dayak atıyorum öyle bir ağlama öyle bir direnme yok yapışıyor yakama mecbur kucağımda yediriyorum yine mesela kucağımdan bıraktım diyelim yanından 1 cm bile mesafe olarak ayrılmamam lazım ayağa kalktığımda basıyor çığlığı zaten odadan çıkamıyorum bile illa yanında olmam lazım. Yemekleri bile kucağımdayken yapıyorum korkuyorum biyeri yanıcak çok yoruldummm nasıl düzelicek bilmiyorum böyle olanlarınız varmı varsa geçiyor mu lütfen bana duzelicek diyin😂 kollarımda derman kalmiyor gün boyu