Elif-kurt25 Kızlar yigenim hamile beta 650 ilk baş leke gordu dünden beri kanaması var doktora gitmiş kese duruyor demiş neden öyle bisey oldu sebebi ne olaki
bambam9393 Elif-kurt25 düşük tehlikesi olabilir , benimde kanamam vardı , doktor birşey söylememiş mi ?