Merhaba güzel annelerim , bebeğim 3 ay 11 günlük ilk üç ay anne sütü ile besleniyorduk , bazı sebeplerden dolayı mamaya geçtik yoğunlukla mama ile besleniyor yalnız kaç cc vereceğimi şaşırdım aynı ayda olan arkadaşım 240 ml verdiğini söylüyor 3 saat aralıklarla beslenen bebeğine benim bebeğim yarısını bile içmiyor aynı saat aralıklarında neredeyse sizlerde durum nedir ? doktorumuza sorduğumda 150 cc içmeli dedi içiremiyorum ne yapacağımı şaşırdım :( sütüm azaldığı için de kendimi suçluyorum bir de mamayı da yemeyince iyice kötü hissediyorum