Kızlar benim oğlum 15 aylık ve işe giderken bizi asla bırakmıyor. Beni de babasını da. Anneannesi ve dedesi birlikte bakıyor bizim evimizde ama her gün işe gitmek artık bize de ona da işkence oldu :( anlıyor ve asla peşimizden ayrılmıyor biz de bırakamıyoruz, ile geç kalıyoruz, peşimizden ağlıyor ve bu sesi duyarak kaçarak çıkıyoruz evden 😢 sizler nasıl gidiyorsunuz işe? Bir tavsiyeniz olur mu?