Günaydın güzel anneler bebeğim 2 buçuk yaşında ve kreşe gidiyor çalıştığım için 2 yıldır ücretsiz izindeydim işe başlayalı 5 ay oldu 5 aydır hastalanmamız hiç eksik olmadı ve sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kaldık sürekli tekrarladı boğaz enfeksiyonu ve ateş oldu bu durumu yaşayan anneler çocuğunuzun hastalanmaması için ne yapıyorsunuz nasıl önlem alıyor,koruyorsunuz antibiyotik kullanmaktan helak oldu evladım önerilerinize ihtiyacım var