NurCelik Kızlar bebeğim 4,5 aylık çok salyası var huzursuz eli sürekli ağzında ıssırır vaziyette kolye almayı düşünüyorum ama aynı işi bileklik de görüyor mu acaba ona göre birini alayım 😊
Tuba NurCelik Alacaksan kolyesini tavsiye ederim bebeğim hiç taktığının farkında bile değil. Bileklik olarak olsa koparır kesin 🤷🏽♀️ biz faydasını çok gördük
Oglusannesi98 NurCelik Kehribar yakın olduğu bölgeye etki ediyor diye biliyorum. Ağız akıntısı varsa kolyesini tavsiye ederim.
fatima NurCelik kolyeyi tavsiye ederim bizim salyamızı azalttı akmıyor sadece sulanma oluyor. kimisi faydasını görmedim diyor ama biz gördük.. taş yani sakinleştiriyor, onu rahatlatıyor 🌸
NurCelik Tuba haklısınız o aklıma gelmedi baya salyalı salyasını kesip agrısını alır diye duymuştum ama ne kadara almıştınız hatırlıyor musunuz 😊
Yildiz1058 Merhaba canım ben 3 aylıkken almak için araştırmıştım bide kullanan arkadaslarımdan biliyorum bileklik 4 aydan sonra pek işe yaramıyor kolye daha etkili bende kolye aldım uzun süre kullanabilmem için.
NurCelik Medine_28 benim için soruyorsanız almadım daha arkadaşların önerisine göre almayı düşünüyorum
Yildiz1058 NurCelik sertifika da yolluyorlar tuzlu suyu denedim birde gerçek kehribar tuzlu suda batmıyor
Smhdmr NurCelik 15 günde falan etkisi oldu😉 yanlız aldığınız zaman toprağa gömün bir gece😉 saksıdaki toprak diil ama😉
Yildiz1058 Elifhafsa1 bizimde öyleydi 3 aylıktan beri vardı diş temeli atıyor dediler şuan 6 aylık hala aynı devaö ediyor