Naimeaytekin canım normal ara ara oluyor. Oda ısısını üşümeyeceğiniz şekilde ayarla. Bebeğin sadece bezi ile kalsın. Sen de üzerini soy tamamen. Bebeğini al kucağına yavaş yavaş dans eder gibi sevdiğiniz bir şarkı eşliğinde gez ve bol bol kokla. Gün içerisinde bu şekilde sık sık yap. Konuş kısık sesle. Ve en önemlisi kalbini ve zihnini ferah tut olumsuz düşünme. Bak inan anne ve bebek arasında öyle bir bağ var ki bir bütün gibi düşün. Biz ne isek onlar onu yansıtıyor aslında. Neşet Ertaş usta diyor ya "gönülden gönüle bir yol vardır, görülmez" işte bence bu cümle en çok anne bebek bağına yakışıyor. Bu şekilde dolaştıktan sonra teklif et pes etme. Çevrende hemen mama ver diyenler olacak duyma. Bir iki gün bu şekilde dene. Baktın yine olmuyor lütfen bir emzirme danışmanına görün. Ve de doktora git. En iyi onlar yönlendirecektir seni.