yagmurkarabey Dış gebelik yaşadım çarşamba günü acil ameliyata alındım kusma bayılma falan zehirlenmeye başlamıştım sağ tüpüm alındı malesef acik ameliyat oldum 🥺 size sorum şu tek tüp olup hamile kalan oldumu? Birde ameliyat sonrası ne zaman adet oldunuz?
Pesenimu yagmurkarabey Ahh bu ben. Benim de dış gebelik sonucu sol tüpüm alındı Ocak 2022 de. Sanki o gün dünyam başıma yıkıldı sanki hiç çocuğum olmayacak gibi hissettim. Bir de her üzüldüğümde doktorlar “ne var tüp bebek yaparsın “ dediler. Ben ertesi ay hemen regl oldum ama aylarca olmadı ve çok kafama taktım. Sonra dedim ki ağlamanın üzülmenin sonu yok akışına bırak. O ay diyete yürüyüşe başladım. Ve asla düşünmedim bebek mevzusunu. Sonra o kadar sürpriz bi şekilde öğrendim ki hamile olduğumu hala inanamıyorum. Hep derlerdi düşünmeyi bırakınca olacak diye asla inanmazdım. Demem o ki sakın üzülme rabbim nasip ettiyse hiçbir şey engel değil. Şuan tek tüplü 5 aylık bebeğini uyutmaya çalışan bi dost söylüyor bunu :)
Mehtap-37 yagmurkarabey evet tek tüple bi kaç yıl tüp Bebek tedavisi gördüm hep düşükle sonuçlandı sonra kendiliğinden hamile kalmışım 🤗 hem de sağ tarafımda hiç yumurtlama olmuyordu sol yumurtalık iyiydi fakat solda da tüpüm yoktu Allah dilerse her şey oluyor canım ona bırak şimdi oğlum 14 aylık şükürler olsun
Babyface6678 yagmurkarabey komşum tek tüp aldırdı korunmayı bıraktığı ay hamile kaldı hiç korkma Allahını izniyle Rabbım gönlüne göre versin
MinelMom21 yagmurkarabey benim annem benden sonra olmuş dış gebelik ve doktoru ona söylemeden almış sol tupunu ama biz bunu benden sonra olan 4.kardesimde öğrendik annem tüplerini baglatirken yani çift tüple olan sadece benim 4 ü tek tüp içiniz ferah olsun😘
yagmurkarabey Pesenimu Bana da aynı şeyleri söyleyen çok oluyor Çok şükür benim bir tane evladım var iki buçuk yaşında Allahtan Ümit kesilmez ama insan korkmuyor da değil yani hani illaki bir kardeş olsun istiyor insan🤗🥰
yagmurkarabey Babyface6678 hayırlısı bakalım ya insanın canı sıkılıyor ben normal doğum yaptım sezeryan dan korkan biriydim sezeryan başıma geldi ☺️
yagmurkarabey MinelMom21 benim bir tane evladım var şükür 2,5 yaşında Allah’a bin şükür aratmadı Ama insan korkuyor Hani tekrar aynı sorunla karşılaşır mıyım diye
ShrDefne yagmurkarabey merhaba bende geçirdim ve bir tüpüm alındı fakat tüp bebekle geçirdim dış gebelık sonrasında tekrar tüp bebekle hamıle kaldım bir tane 6 aylık kızım var merak etmeyın inş nasıp olur
Sarebebek_ yagmurkarabey benimde sol tüpüm alındı kapalı ameliyat ile. Şuanda 5 aylık kızım var🫶🏻 1 sene korundum rahim filmi çekindim 3. Ayında hamile kaldığımı öğrendim