cihangirm Kizlar 4 aylik bebegim on günü geçti bebeğim ishal gaz sancısı arkasından gazla beraber kaka yapıyor doktora götürdüm enterogermina verdi fayda etmedi kilo iyi diye önemli değil diyorlar başına gelen var mı