Günaydın hanımlar oğlum bir süredir beşiğin kenarlarından tutunup kalkıyordu bir yerlere tırmanmayı çok sever gün içinde hep bir yerlere tutunup kalkıyor kendini yere atar diye beşiğinde yatıramıyorum korkuyorum sizin bebişler yapıyor mu yapıyorsa nasıl çözüm buldunuz şu anlık yere yatak yapıyorum ama havalar soğudu üşür diye de çekiniyorum