Zarifokur evinizin şekline ve esyalarinizin konumuna bagli duzenli durup durmaması. İlk evlenirken cok kucuk bir eve girdik yatak odama ve salonuma tül perde cocuk odama ve mutfagima stor almistim. Gayet duzenli duruyordu. Sonra bu evime tasindim en kisasindan anlatayım benim yatak odama inen koridorda cam var merdiven dibinde oldugundan orda tul perde korkunc duruyordu. Cocuk odasindan storu söktum oraya indirdim oranin perdesinide bu defa cocuk odasina taktim. Bu sefer cocuk odam daginik durdu. Cunku baza camin önündeydi Yatak odamdan hirsiz girmeye calistigindan yatagi cam önü yaptik oraninda tul perdesi korkunc duruyordu 😂 sonra evin tülünu perdesini degistirme karari aldik . Cocuk odasina ve yatak odama stor perde aldim yatak odamdaki gri guneslik aslinda ama zaten gunes gormediginden acmiyorum dedim perde gerek yok dedim dumduz alalim gitsin. Suan daha duzgun duruyor en azindan ev. Dedigim gibi esya konumu cok onemli bence artik sadece salonumdaki camlar tül ve perde