Eceprenses 19 gun önce sezeryan doğum yaptım, dikiş yerinde hafif kızarıklık var bu normal mi, sezeryan doğum yapan annelerim 🤗
Eda_hafsa Eceprenses normal canım yara izi sonuçta kalıcak öle benimde kizarik et gibi kaldı iz olarak 3ay 11 günlügum o skeilde ince bi cizgi halinde