uynakbalina Doktor önerisiyle demir (düşük olması bağışıklığı da düşürüyor) d3, demir ilacının içinde c vitamini var zaten artı olarak vermiyorum. Bir de şöyle bir şey önerdi, benim kız balık yağı içmez, balığı eskiden yerdi onu da yemez, onun jelibon tarzında olanını aldık. İlk ay 10 gün multivitamin, 20 gün ara, sonraki ay 10 gün balık yağı, 20 gün ara, sonrakş ay 10 gün toz kolostrum, 20 gün ara, yaza kadar bu şekilde önerdi. Anaokuluna gidiyor, hepsi tek tek hassta oldu benim kız maşallah hala devam. ☺️ Burnunun birazcık aktığını görürsem mutlaka burun lavmanı mı deniyor, yapıyorum. Ve serum fizyolojik ile hava veriyorum direk ertesi güne düzeliyor. Artı olarak en çok önereceğim şey Manuka balı. Manuka balını az limon ve azıcık zencefil tozuyla karıştırıp her akşam veriyorum. Boğaza çok iyi geliyor. Benim dün akşam boğazım şişti, bundan yedim direk geçti. Türkiye satışı var trendyolda. Internette bal, h. cevizi yağı, limon ve sarımsak kürünü görmüştüm haftada bir veriliyor, bir hafta verdim biraz rahatsız gibi oldu midesi daha yeltenmedim açıkçası :/