kızlar merhaba duyan bilen varsa buraya sorayim istedim
annem aklımı kurcaladi
vakti zamanında 75 doğumlu dayımı köpek ısırıyor ve kuduz aşısı oluyor doktor buna ne alaka bilmiyorum 7 yıl başka asi olma diyor
okula başlıyor neyse 1inci sinif aşıları olurken dayım öğretmene anlatıyor
ogretmende aşıdan korktu sanarak zorla yaptırıyor şükür ki bisey olmadi diyo annem ananem falan
neyse ananem okula gidiyor öğretmenle kavga ediyor şikayet falan ediyorlar
gelelim konumuza benim oğlum kedi tirmalamasi yüzünden 2021 Aralık ayında 4 doz tam kuduz aşısı oldu
şuan 4 yas aşısı zamanı geldi
arayacaklar bugün yarın
sizce sormalı söylemeli miyim böyle biseyi duyaniniz var mı biri beni aydınlatsın nolur