Her gelen atak bir öncekini aratıyor valla. Bu nedir ya aksam yatırıyorum 8 de sabah 7 ye kadar 50 kere uyanıyor. Yoruldum artık. Gündüz zaten bol aglamalı kosturmalı geciyo. Aksamdan sabaha kadar da böyle olunca cıldırıyorum artık. Uyku gerilemesi mi var 10. Ayda? Bide daha 10 olmadı yani 9 ay 29 günlük. Bi haftadır garip geceleri