Kademeli olarak emzirme suresini azaltmak gerekiyor diye biliyorum.
Bebegim 8 aylik olacak, gece 2 kez uyaniyor ve 90 cc mama veriyordum. 2 gecedir 60 cc veriyorum, uykuya devam ediyor. Yani muhtemelen acliktan degil aliskanliktan uyaniyor benimki de. Bu sekilde azaltarak kesmeye calisacagim.