Semaa_ayar bu normal ki. Herkes kalabalık ortamda konuşacak değil. Çocuğunuza baskı yapmayın. Kızım da öyleydi, kreşe başlayınca açıldı baya, ama sen niye dışarda konuşmuyorsun diye üstelemedim. Biraz genetik olabilir, eşim de dışarda insanlarla pek muhatap olmak istemiyor.