Annekizz Kızlar oğlum 2 aylık fıtığı var kasıklarında yumurtalıklandada sıvı birikmesi var 11 ekimde ameliyat olucak. Ama ben bugün pipisininde şiştiğini fark ettim. Bu normalmi yoksa acile götürmelimiyim ?
[silindi] Annekizz normal canim benim oglunda 52gunluktu kasik fitigi ameliyati oldugu zaman pipisi ve testisleri ameliyat zamanini beklerken baya sismisti
Annekizz Şiş olup olmadığınıda çözemedim normalde pipisinin derisi çok ince. Kilodan dolayımı ben öyle gördüm acaba yoksa şişlik oluyomu ? Bu normalmi ?
Annekizz kizcegunes Yok kuzum ben fark ettiğim kasığındaki şişliği götürdük fıtık dendi. Cerrahiye gitmeye başladık
Annekizz [silindi] Bi garip geldi ya zaten kilodan dolayı içine gömülmüş bide şişince dümdüz yapıştı resmen 🥴 Peki ameliyat sonrasında geçiyormu bu şişlik
[silindi] Annekizz evet inmisti sislik biz ameliyat esnasinda doktorumuzun tavsiyesiyle hazir narkoz aliyo sunnette yapalim demisti sunnetle beraber hemen duzeldi iyilesti sislik
Annekizz [silindi] Bide canım bu fıtık rahatsız edermi yani şu sıralar çok ıkınmaya ve huzursuz olmaya başladı. Birde pipisi sünnete uygun değilmiş doktor öyle dedi
[silindi] Annekizz evet canim huzursuzluk ve surekli aglama bizdede mevcuttu ameliyattan sonra kendine gelmisti megersem sakin bi bebekmis kiyamam agri yapiyodu belkide huysuzlugu hep ondanmis doktor cok aglatmayin agladikca siser demisti bize aklinda bulunsun