Morlardanmavi 4 ay+20 günlük bebeğim dik duramıyor. Destesiz oturamıyor tabiki ama kucağımda otururken yada destekli koltukta otururken öne doğru eğiliyor. Normal mi. 8.400 kilo
Rabiaca Bizde öyleyiz ellerini yakalamak için öle yapıyor diye düşünüyorum çünkü eli ağzında olunca daha dik duruyor
Viyan Tabiki normal benim 4+18 yavaştan başladım oturtmaya destekli şekilde tabi ama öne doğru eğiliyor yanlara düşüyor sürekli.ve küçük zaten çok zorlamıyorum çok az tutuyorum kemikler taze daha.5 aylık olunca daha da fazla tutmayı düşünüyorum.