Rsenaselim normal ben 57 gün oldu hala dikiş yerim sert ve o şişlik çok geç indi doktorum bana sadece kanama ve morarma yaparsa gel demişti onun dışında birley olmaz demişti hiç gitmedim gayet aktif bir şekilde eski hayatıma döndüm çok şükür hiç sıkıntım yok