Hanımlar gece bez değiştiriyor musunuz bebeğim 10.5 aylık küçükken degistryodum yazin hiç değiştirmedim kaka yapmadığı sürece şimdi havalar soğudu üşür mü acaba bilmiyorum bide çok uykusu hafif zaten gece boyu yarım saatte bir uyaniyor bez de değişse hiç uyumaz diye korkuyorum fikrinizi almak isterim 🥰