Günaydın kızlar, oğlum 7 ay 29 günlük. 2 gündür gecelerimiz kabus oldu. Zaten emmek için sık uyanan bir bebişti şimdi bir de gaz sorunumuz geri geldi. I ıhlamaktan vs uyuyamıyor, beşiğine zaten koyamıyorum, koyduğum an uyanıyor. Yanımda biraz daha rahat ama nedenini anlayamadığım bir şekilde gazı var. Farklı bir şey de yedirmedim, kendim de aynı şeyleri yiyorum. Bir yandan da diş mi acaba diyorum 🤔 daha diş çıkarmadı, hafif kabarıklık var ama öyle patlayacak gibi de değil. Diş belirtileri arasında gaz var mı?