bozer10 benim de 2. Doğumum oldu ikisinde de 3. Gün geldi sütüm bu durum sütünün az olduğunu da göstermez merak etme benim çok fazla süt problemim var hatta. Öncelikle bol bol su ten teması ve emzirme. Daha sonra dereotu, bulgur pilavı, soğan, bestlak damla, rezene çayı, ya da direk anne bebek çayı var eczanelerde ikisinide bulabilirsin damlayla. Bide bol bol duşa gir