Bebeğim doğduğundan bu yana beyaz gürültüyle uyuyor ve şuna 1 yaşına girecek bırakmak istiyorum ama asla o ses olmadan uykuya dalamıyor aklımda soru işaretleri acaba beyin gelişimine zarar verir mi doktora sordum açıkçası içimi ferahlatan birşey söylemedi siz değerli annelerin tecrübelerine güveniyorum nasıl yaptınız veya kaç yaşında bıraktınız