Selamlarr
4 ay 19 günlük bebeğim var tek meme ile besliyorum. 70 ile hamile kaldım 86 ile doğuma girdim. Doğumdan 1 hafta sonra 76 ya düştüm hala aynı kilodayım artık yeterin diyorumm. Sütüm zaten orta derece o yüzden yememden kesemiyorum aç kalsam zayıflarım çünkü. Önerebileceğiniz bir taktik maktik var mıığğ yada diyetisyen önerisi de alabilirim istanbul avrupada