Merhabalar 21 gün önce doğum yaptım dikişlerim vardı artık acı sızı vs kalmadı özel bölgeme korkuma bakamadım hiç yeni yeni bakabildim ve afedersiniz makata doğru hafif bir açıklık var gibi geldi bana dikişler atmış tutmamış olabilir mi yoksa daha tam kapanmaz mı normal mi yani korkuyorum bir sıkıntı olursa diye doktor doğumdan 2 ay sonra gel bakalım dikişlerine demişti sıkıntı olmasından korkuyorum ya