Selam arkadaşlar bebeğinde sefal hematom olan oldu mu bu durumu yaşayan? normal doğum olduktan sonra oğlumun başında şişme var önemli değil zamanla geçer basınçtan dolayı içinde sıvı veya kan var dediler ama endişeleniyorum yine de bu durumu duyan ya da yaşayan var mı aranızda?