Ballizencefill EmirMom çok geçmiş olsun. Kaza travması yaşıyorsunuz. Bende hamileyken iş yerimde, molamda, bankta oturup çay içerken üstüme araba uçmuştu. 🫠 uzun bir süre etkisinden çıkamamıştım. Zamanla normale dönecek. Çok şükür canınıza zarar gelmemiş.
Mree Pembegul ben de ortaokuldayken köprüdeyken tır çarpmıştı o ara annemin kucağında yatıyordum o günden sonra arabada uyuyamıyorum
dilhun EmirMom çok geçmiş olsun canım rabbim daha beterinden korusun verilmiş sadakanız varmış bizde Çerkezköyde oturuyoruz
delirmeceler EmirMom paket olmuş arabadam kaburga kırıklarıyla çıktım aracım 8 takla atmıştı 1 sene araç kullanırken heyecan yapıyordum ama geçiyor rabbim beterinden sakınsın büyük geçmiş olsun
aysealb_ EmirMom verilmiş sadakanız varmış bacım rabbim korumuş çok geçmiş olsun, o psikolojiyi çok iyi biliyorum bizde atlattık buna benzer bi kaza ve kurban kestik dağıttık rabbim bi daha yaşatmasın inşallah
superkahramanbiranne EmirMom tren raylarında mıknatıs mı var . Tren gelirken araba hareket edemiyor mu ? Geçmiş olsun bu arada
Cennetkokulum___ EmirMom çok geçmiş olsun postu şimdi gördüm çok üzüldüm. Rabbim bir daha yaşatmasın korumuş sizi birbirine bağışlamış çok şükür. Şu an daha iyisiniz dimi?
EmirMom Cennetkokulum___ Sağol canım çok şükür iyiyiz fiziki olarak ufak ufak morluklar var ama pskolojimiz berbat oğlum sürekli sıçrayarak uyanıyor kaza esnasında uyuyordu çok korktu çocuğum