gaye91 Arkadaşlar acil bi şekilde Gaziantep de diş hekimi arıyorum. Özel devlet farketmez . Memnun kaldığınız diş hekiminin adını hangi hastanede veya klinikte oldugunu yazar mısınız.
AnnaGloria gaye91 ben Liv hastanesine gittim zaten bölümde iki dr var ama fıstıklı da bir doktor varmış klinik orası da iyi diyorlar
gaye91 AnnaGloria tesekkur ederim değerlendircem . Yarın mutlaka gitmem lazım artık agrıdan duramıyorum. Emziriyorum diye de parol sadece içiyorum o da zaten malum çok etki etmiyo