Kızımın doğduğundan beri mükemmel denilecek kadar iyi bir tuvalet düzeni vardı saati şaşmaz desem yeriydi ne olduyda son 20 gündür diyeyim 8 gün bi yapmadı doktora götürdüm durumu iyi gözüküyor zaten anne sütüde alıyor anne sütü alan bebeklerde kabızlık olmuyor bağırsak floraları 6.aya kadar gelişmediğinden normal dedi ertesi gün aşırı sancılanınca dayanamadım bu sefer acile götürdüm orada 9 gün yapmamasına rağmen durumu iyi ama boşaltım olmalı dedi fitik verdi 3 gün kullanın dedi kullandık hemen fitilin üstüne yaptı bırakınca 3 gün yine yapmadı doktora sordum zeytinyağı falan deneyin olmazsa yine fitil kullanabilirsiniz bir sakınca yok ama geçmezse çocuk hastalıklarına randevu alın bi dedi böyle olup düzelen var mı bu süreci nasıl atlatıp düzeldiniz çok sancılı olunca memede emmek istemiyor karnı şiş rahatsız oluyor bi emmiyor bırakıyor ağlıyor tekrar geri dönüyor çok üzülüyorum