Elifinannesi33 Kızım 2 yaşında yere döşek atıyorum yatiyo fakat hava soğudu yatak almayı düşünüyorum ama düşer diye de korkuyorum siz ne yatak aldınız mesela
ikicocukcokcocuk Elifinannesi33 bende yeni yatak aldım kardeşi doğdu normal beşikti oluyor ya yanları dolaplı fln onu kardeşine verdik kızıma monesstori diye geçiyor ondan aldım yarı korumalı yattığı yerde koruma var düşmüyor hiç 2 yaşında
Kestanesekeri livanurvealpinannesi61 oğlunuz uslu yatan bir çocuk o halde çünkü gece dik yatmaya çalıştıkları Zaman sığmıyorlar
livanurvealpinannesi61 Elifinannesi33 park beşikte olur karyola da olur karyola alırsanız kenarına bariyer takarsanız sorun olmaz düşmez
Arsima19 Elifinannesi33 montessori yatak aldık bende yanında yatabiliyorum hiç düşünmeden alabilirsiniz düşme vs olmuyor
Minikkusuumm Elifinannesi33 1 yaşından beri Montessori bazada yatıyor şuan 2 buçuk yaşında baza baya yüksek altı çekmecelilerden park yatagi 1 yaşında kaldırmıştım ben bence park yatak almaya gerek yok