Bebetomm yaptırdım. Tıbben mide botoksu bir zayıflama yöntemi değildir. Hiç bir cerrahın bunu bir zayıflama yöntemi olarak anlattığını duyamazsınız. Sadece mideyi sertleştiriyor ki büyümesini engelliyor. Siz yediğinizde rahatsız ediyor fazlası ssizi bi süre sıvı sonra katı gıdaya geçebiliyorsunuz. 10 kilo falan verdim ama diyet yaptım ayrıca spor. 6 ay sonra sanırım etkisini kaybediyordu. Hiç bir şey hissetmedim. Uyutuldum. Tavsiyem mide balonu yaptırın. Daha tescilli net bir uygulama. “Bir yöntem” gerek yok aynı gayreti botoks olmadanda gösterirmişim yani.