Blge1 Merhaba yks hazırlık yapan varmı aranızda acaba nasıl çalışıyorsunuz plan program nasıl ilerliyorsunuz bende hazırlanmak istiyorum Önlisans mezunuyum ama başka bir bölüm okumak istiyorum konulardan çok uzak kaldım nasıl ilerleyebilirim?
Birdunyabircennetannesi Blge1 DGS ye hazırlanıyorum ama gel gelelim çocukla çok zor oluyor Hem uyumuyor hemde kafam kalmıyor Bende bilmiyorum hevesim kaçıyor böyle böyle Ama başarmak da istiyorum 😢
Prensesannesii44 Blge1 ben hazırlanıyorum bende önlisans mezunuyum hem kpss hem yksye hazırlanıyorm 7 ay önce başladım çalışmaya
Blge1 Prensesannesii44 ben geç kalmışım ya 😕nasıl çalışıyosunuz hangi kaynaklara bakıyorsunuz bende başlamak istiyorum ne şekilde ilerlemeliyim
Prensesannesii44 Blge1 ben günde 3 4 saat çalışıyorum genelde geceleri daha verimli oluyo gün içinde de video açıp soru çözümü dinliyorum zaten konularım neredeyse bitti full test çözüyorum deneme çözüyorum benim hocam, doping hafıza bu kaynaklar çok işime yarıyor