Foruma girip bazı annelerin yazdiklarini okuyunca cildirmamak elde degil. Hem kendi bebeklerine yaptiklarini, hem tavsiyelerini aklım almıyor. Bebeklerine cici bebe verenler, ası yaptirmayanlar, bebeginin poposuna pekmez sikanlar, 2 aylık bebegine anne sutune seker koyanlar mı dersin. Bir de eskiler nasıl yapiyorsa bende oyle yapiyorum diyerek kendini üste cıkarmaya çalışanlar var, cocugu hasta oldup acilde ki dr.a guvenmiyorum diyerek buraya yazip sağolsun benim engin tıp bilgime guvenenler var. Bu kadar mi zor doktorun dedigini uygulamak.