Mrv_cnl Dün olmam gerekiyordu ama bugünde olmadım.Artı olarak 1-2 haftadır süren bir enfeksiyon akıntım var beyaza döndü son birkaç gündür. Normal midir değil gecikmesi yaşayanlar burada mı?
Dnizderya Mrv_cnl Benim 6 gün gecikti.. ilk kez ertesi gün hapı kullandım geçen ay ondan mı bilmiyorum.. Test yaptım negatif çıktı korkuyorum artık.. Bu ay herkeste adet gecikmesi varmış mevsim geçişlerinden mi artık bilmiyorum
Damlanr Mrv_cnl benim ilk defa 7 gün gecikti iki kere test yaptım negatif çıktı ama hamileyim kesin dedim çünkü reglim aşırı düzenlidir 7. Günün sonunda oldum ilginç demekki tatil etkilemiş bu yıl çoğu kişiyi 😀
kanalizereis Benim de 1 gün gecikti. Bende de yoğun bir akıntı var. Hamile miyim acaba diye kafayı yiyeceğim. Allah hayırlısını versin 3 aylık ve 21 aylık bebem var 😭
Mrv_cnl Dnizderya tatilcilerin yoğun olduğu bir ay da diyebiliriz o zaman :) içimizi ferahlatalım. Mevsim geçişi hava değişimi farklı su ve yemekler tüketimi havuz deniz derken aslında çokça etken var