Bakım bugün ne oldu mesela ufak bı örnek neden uyuyamadigimin sebebi diebilirim, eşimin halası yengesi geldi hoşgeldini die kapıyı açtım tam sarilcaktim ay biz sigara içtik sarilmayalim kokariz dediler kala kaldım. Olsun bsey olma dedim guelryuzle karşıladım ama oraları olmadı gibi güldü geçtiler..kafama taktım tüm gün belki gereksiz ama takıldım işte nie sigara içtik sarkma diyp bebeğime sarildiler ve çocuğumun üstü aşırı korkuyordu o kadar çok sinmisti ki alerjik bebek olduğu halde sigara kokusuna maruz kaldı yavrum ona da üzüldüm